وبلاگ

معرفی ست ابزار آشپزخانه به صورت کامل

ست ابزار آشپزخانه شامل چیست؟ + لوکینو

ست ابزار آشپزخانه ، از جمله کلیدی‌ترین ابزارها برای لذت آشپزی و پذیرایی از مهمان‌ها به شمار می‌آیند. هرچه ابزار آشپزی بهتر و کاربردی‌تر باشند به ایجاد خلاقیت و لذت بیشتر برای آشپزی کردن کمک می‌کنند، همچنین انتخاب وسایل زیبا و مدرن علاوه بر کاربردی بودن به شیک و زیباتر شدن فضای آشپزخانه و منزل شما کمک می‌کند که این موضوع در روحیه افراد خانواده نیز تاثیر بسزایی دارد؛ از این رو توصیه می‌شود در خرید ابزار و وسایل آشپزخانه خود دقت کافی داشته باشید. اما ممکن است این سوال در ذهن ایجاد شود که ست ابزار آشپزخانه شامل چه مواردی است؟ اگر شما نیز به دنبال خرید مهم‌ترین وسایل و ابزار برای آشپزخانه خود هستید، پیشنهاد می‌شود مطالعه مقاله پیش رو را از دست ندهید.

 

ست ابزار آشپزخانه شامل چیست؟ + لوکینو

 

اهمیت خرید ست ابزار آشپزخانه

وقتی که شما به دنبال وسایل آشپزخانه می‌گردید، در واقع در حال انتخاب ابزارهایی برای خلق خاطرات و لحظات خاص در آشپزخانه‌ی خود هستید. دقت داشته باشید که این وسایل به عنوان یک عضو در آشپزخانه شما قرار می‌گیرند و همراه شما در هر مرحله از زندگی در آشپزخانه‌یتان خواهند بود و به شما کمک می‌کنند تا به اوج لذت آشپزی برسید و خلاقیت بیشتری در پخت و پز و همچنین سرو انواع غذاها و پذیرایی از مهمان‌های خود داشته باشید.

هرچه در خرید ست ابزار آشپزخانه هوشمندانه‌تر عمل کنید، می‌توانید به نظم و شیک شدن فضای آشپزخانه خود نیز کمک نمایید و از طرفی حس راحت و شیرینی در هنگام آشپزی کردن برای خود و خانوادتان داشته باشد.

معرفی مهم‌ترین ست ابزار آشپزخانه

بدون شک یخچال، گاز، ماشین لباسشویی از اصلی‌ترین و بزرگترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌آیند؛ بنابراین ما در این مقاله قصد معرفی این وسایل را نداریم. بلکه در ادامه تلاش داریم به معرفی چند ست ابزار آشپزخانه ساده اما مهم که نقش کلیدی می‌توانند در آشپزخانه شما داشته باشند، بپردازیم.

سینی سرو: شما برای پذیرایی از مهمان‌های خود و برای آنکه میز شیک و مجللی داشته باشید، بدون شک به یک سینی سرو نیاز دارید. خوشبختانه امروزه تنوع این محصولات بسیار زیاد است و با توجه به سلیقه و دکوراسیون خانه و آشپزخانه خود می‌توانید نوع چوبی یا فلزی، گرد یا مستطیلی آن را تهیه نموده و در مهمانی‌های خود برای چیدمان و سرو انواع خوراکی و مواد غذایی و میوه‌ها از آن استفاده نمایید. سینی سرو کاربرد فراوانی دارد از این رو به عنوان یک ست ابزار آشپزخانه کاربردی و مفید تلقی می‌شود.

 

خرید ست ابزار آشپزخانه

 

ظروف نگهداری مواد غذایی: یکی از ابزارهای مهم در آشپزخانه شما، ظروف نگهداری از انواع مواد خوراکی است. برای مثال شما برای نگهداری از چای، شکر، قند، ادویه‌ها، حبوبات و سایر تنقلات به ظرف‌های مخصوصی نیاز دارید که عطر و طعم مواد غذایی شما را تغییر ندهد، از فاسد و خراب شدن محتویات داخلی ظرف جلوگیری کند، دسترسی و استفاده از آن ساده باشد و در نهایت ظاهر زیبایی داشته باشد. در این صورت شما می‌توانید صاحب آشپزخانه‌ای شیک و کاملا منظم باشید که هر ماده غذایی در ظرف مخصوص به خود به خوبی نگهداری می‌شود. از این رو در تهیه وسایل آشپزخانه و خرید جهیزیه حتما خرید بانکه سرامیکی ، جاحبوباتی و جاادویه چوبی پیشنهاد می‌شود.

اردوخوری: داشتن یک اردوخوری در خانه می‌تواند ست ابزار آشپزخانه شما را تکمیل نماید؛ چرا که اردوخوری‌ها ظرف‌هایی بسیار کاربردی، مدرن و شیک هستند و برای سرو انواع ترشی‌ها، زیتون، انواع مربا و تنقلاتی مثل پاستیل، شکلات، اسماتیز مناسب هستند و می‌توانند به عنوان یک ظرف شیک و عالی در مهمانی‌ها برای پذیرایی و چیدن یک میز بسیار شیک و مجلل به شما کمک کنند. با خرید اردوخوری می‌توانید از خرید پیاله‌های کوچک و بزرگ و انواع ظروف مختلف برای چیدن تنقلات و ترشیجات رهایی پیدا کنید. این ظرف‌ها ابعاد مناسبی دارند از این رو فضای زیادی از میز شما را نیز اشغال نمی‌کنند و به راحتی می‌توانید سبد میوه و سایر وسایل پذیرایی را روی میز خود قرار دهید.

کاربردی‌ترین ست ابزار آشپزخانه

ست ابزار آشپزخانه کاربردی می‌تواند شامل انواع کاردها، قاشق و چنگال و کفگیر و ملاقه باشد. این ست در مدل‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد و وجود آن برای هر آشپزماهر و آشپزخانه‌ای لازم و ضروری است. هر شخص با توجه به نیاز خود می‌تواند یکی از این مدل‌های کاربردی ست ابزار آشپزخانه را تهیه نموده و در هنگام آشپزی از آن استفاده نماید.

اگر به دنبال یک وسیله کاربردی دیگر در هنگام آشپزی هستید تا قاشق، کفگیر یا چنگال خود را روی سطح تمیزی قرار دهید و سپس به راحتی آن را بردارید و استفاده کنید ما به شما محصولی جدید به نام زیر قاشقی را پیشنهاد می‌کنیم. امروزه انواع مختلفی از زیر قاشقی‌ها در جنس و ابعاد مختلف با طراحی‌های گوناگون در بازار به فروش می‌رسند، این زیر قاشقی‌ها ابعاد مناسبی دارند و به راحتی روی میز یا کنار گاز قرار می‌گیرند و می‌توانند حس مطلوبی را در حین آشپزی به شما منتقل کنند.

 

ست ابزار آشپزخانه شامل چیست

 

تکمیل‌کننده نهایی برای ست ابزار آشپزخانه شما!

برای آنکه فضای بیشتری در آشپزخانه داشته باشید، به مدرن  و شیک‌تر شدن فضا کمک نمایید، پیشنهاد می‌شود از استند چوبی یا فلزی در آشپزخانه خود استفاده کنید. شما می‌توانید برای نظم بخشیدن بیشتر به فضای محیط آشپزی، با توجه به سلیقه خود قفسه‌های استند را با ست ابزار آشپزخانه دیزاین نمایید.

برای مثال این استندها برای قرار دادن انواع جا حبوباتی، بانکه‌های سرامیکی و شیشه‌ای، جا ادویه ای‌ها بسیار مناسب هستند. با قرار دادن یک گلدان طبیعی زیبا و کوچک یا وسیله دکوری دیگر مثل جا شمعدانی در کنار سایر وسایل آشپزخانه در این استند، می‌توانید به زیباتر شدن دکوراسیون کمک نمایید. در نهایت این ذوق و سلیقه شما است که در کنار انتخاب و ست ابزار و لوازم اشپزخانه و چگونگی چیدمان آن‌ها در کنار یکدیگر به فضا، زیبایی می‌بخشد.

پیشنهاد می‌شود حتما در دکوراسیون منزل خود از اصول رنگ شناسی استفاده نمایید و وسایل آشپزخانه خود را به نحوی انتخاب و خریداری نمایید که در عین کاربردی بودن با سایر وسایل منزل شما هماهنگی داشته باشند و به زیبایی محیط کمک نمایند و همچنین فضای زیادی را اشغال نکنند. هرچند که این‌ها نکاتی ساده است اما می‌تواند در هنگام خرید وسایل آشپزی بسیار کمک‌کننده باشد تا از صرف هزینه‌های بیشتر جلوگیری شود و در عین حال محصولی کاربردی و شیک انتخاب را انتخاب نمایید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.